falafel-staden

Oouuff...jag blir lite sådär trött på människor som inte har ett liv. Dom tror att dom har det, men om dom hade oberverat sig själva så hade de insett. men hey...dem vet inte bättre. Och orka påpeka detta för dem, de vill ändå inte förstå. Men peace to you all anyway!

Hade det supernice i falafel-staden, Malmö. Det var nice att vara där. Mysigt. Otroligt. Intensivt. Bra. this godlike human being...with so much love. I get amazed everyday. And it grows everyday. She gives me so much. this amazing woman! smarta bibooooooooo =)

Hemma i halmstad. med fetaste beslutsångesten över vilka kurser jag ska välja inför nästa termin, då vi har fria året. HALLÅÅÅÅÅÅ!! usch! Men det ordnar sig. Snart blir det Kalmar. sakna sakna. Jag saknar alltid kalmar, eller rättare sagt, min familj.

Det var allt. annnnnnnnnd................peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback