Lala, im such a fucking geek!

Ja JAAA....jag vet, jag hatar sådana här meningslösa listor, men what the fuck, känner mig meningslös inatt. Så...jag kan väl få tönta mig lite jag med? det bjuder jag på.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej, inte förräns det kommer någon vettig dokusåpa, i så fall...
Vilken årstid tycker du bäst om? Alla egentligen, men Vår & sommar...mmmm
Laddar du hem musik och film från internet? Ja musik
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Investera dom i något vettigt som lönar sig. Eller göra något som gör mig glad.
Vad är det bästa med julafton? Julmust! sen så är det en såndär mysig stämmning...trots att jag inte firar jul.
Tänker du mycket på ditt utseende? Jamen visst, det gör jag.Fräschet, man tackar...
Är du skyldig någon pengar? Nej.
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Både och...
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Oh no, det som är snyggt har inget märke...
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Inget tal om att jag går upp före tolv iaf...
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Oftast ingen. En gång i tiden var det kära mor...sorry mami.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Ja...vet inte, någon gång har man fuskat, jag är väl inget helgon. Kill me
Hur länge varade ditt längsta förhållande? Förhållande? vad är det? är det den där nya ikea sängen som heter så eller?
Har du piercing? Nej
Vad slösar du mest pengar på? Cigg. Tyvärr. Slösar på onödiga saker. usch.
Vill du gifta dig? Ja absolut, någon dag
Vill du ha barn? här får det blir med stora bokstäver; JA!
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Nja...
Vilka länder har du varit i? Kosovo, Grekland, Makedonien, Slovenien
Solar du ofta? Sola solarium? ibland. Vanlig sol...as often as i can. Give me summer!
Är du bra på att laga mat? ja, jag kan om jag vill.
Vad dricker du för alkohol? Allt slinker ner...beror på vad man är sugen på.
Vad tycker du om monarkin? jag tycker det är fint, och charmigt. varför inte?
Gillar du att dansa? Hallelulja, JA! dance & be happy
Är du flygrädd? Nej, men ändå så ber man till gud när man väl är där uppe. Man har liksom "närkontant" med gud på något sätt...
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Rätt bra. Rökrum föredras. Amen to that.
Hur vig är du? Väldigt vig med tanke på att jag inte tränar
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten såklart. Finns det något godare?
Vilken är din favoritglass? Va fan heter den....twister. regnbågsfärger med :D
Tror du på ett liv efter döden? Bara vårt fysiska jag dör. I belive in life before and after this.
Vilket kaffe sörplar du helst? Kahls. Finns det något annat som är godare? hell NO!
Vill du gå ner i vikt? Ja några kilo mindre hade man inte dött av...
Vad har du för personlighet? Då ska vi se, jag är: Rolig, söt, snäll, generös, outgoing,glad...listan är faktist lång. I love me.
Har du varit deprimerad? jadå.
Tycker du om sushi? Jag måste nog äta sushi först,men verkar inte min grejj...
Tror du på livslång kärlek? jag tror på ändlös kärlek
Vad äter du helst när du ser på film? Tack vare Eli så är det Pringles. och gärna lite natur-snacks. OCH kola yoggi! OOOOOOHHHH sååå GOTT!
Har du tandläkarskräck? vem har inte det?
Vad heter du i mellannamn? Majvor, ella-maj. Det var en lögn...förlåt gud. jag har inget mellannamn.
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Cookie-färgade =) Bruna med andra ord.
Vilken hårfärg har du naturellt? Det är ju vanliga svartskalle-färgen dårå.brunt.
Biter du på naglarna? BIG NO NO NO!
Är du beroende av något? Cigg, tyvärr. Love. musik. LOVE again.
Hur ofta motionerar du? Oj...lite så man skäms. för lite. det ska bli skärpning på den fronten!
Ditt mest romantiska ögonblick? Det är några stycken...romantik behöver inte vara det gamla vanliga ros-tända-ljus-slisket. Romantik är love =)


NUUUU har jag töntat färdigt mig, kanske dags to hit the bed. Det får bli en cigg först, usch. Måste sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback