Nostalgi-Lola

Jaha...vaknade av sms från sandra idag, bestämde att vi skulle ses och ta en fika. Sagt och gjort. Hon hade med sig sin underbart söta dotter tilda. Shit den ungen är ju bara bedårande. Satt på "kullzenskan" och fikade, sen vidare till krögers, där skodde, durim, durim, gyner och leo väntade. Fick bli en snabb fika där med. Det var nice. Har saknat att sitta ute och chilla och bara vara. Oh snart kan man göra det mer, för sommaren är nu hääär. hoppas jag. snart. MAN VET ALDRIG MED DET SKANDINAVISKA VÄDRET. Annars så har det varit stressigt dessa dagar. Usch. Men lite stress är bara bra för en. Synd bara att det har varit massa av stress. Yeah...and Yeah.

Imorgon blir det Halmstad igen, åka tidigt ifrån Kalmar och direkt till föreläsning. Jag kommer vara döende. Planerade att umgås mer med mami, men blev det så? nej. FUCK. my sweet mommie...what to do..

Annars så får jag leva som en fattig student tills den 25:e. hehe, jag får sluta leva som en arabisk olje-shejk, har inte fått in det i mitt huvud att jag faktist är student. Sveriges low-class. Mohaha. Nästa månad blir det snåleri tyvärr, massta utgifter. OCH jag ska börja träna. Det har jag tänkt mig.

och idag så blev jag nostalgisk, råkade gå förbi där Hanna bodde under tiden hon var student, och tog kort på byggnaden så jag kunde skicka till borracha =) damn nostalgi...JAHA! thats it. Time to plugga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback