Tack Borracha =D

Fick en söt, tevlig och uppskattat paket idag, av Hanna =) Där i låg det en skiva med underbar musik. Om det är någon som kan kombinera bra rock så är det Hanna! Thank you girl! och tack för lypsylet, lovar att hålla alla mina läppar smörjda =D HAHA. Så klockren. Vi, jag och Babushka, tackar Hanna och Olga för denna fin-fina gåvan.

Skulle ha varit på föreläsningen idag, men bestämde mig för att inte gå dit. Får sno anteckningarna sen =) Annars har det varit en pleasent dag. Fikade med min punani och läste lite deepak i kombination med Chai-Latte. Det är grejjer det. Njuta av sig själv och vädret. Och Deepak. Och Chai-latte. Såg ett par grymt fula mörklila, sköna byxor. Såg ut som farfars pyjamas. Tänkte köpa dem, men gjorde inte det. De var så fula så att dem nästan blev snygga. Någon annan kanske ser det fina i dem...hehe.

Annars så har jag städat. Love that. Renhet är det bästa som finns. Är det rent runtomkring mig, så är jag "clean inside". Såg till att montera ihop sängen nu med. Det var på tiden. Det blev nice, jag är nöjd. När jag får lite mer cash, så ska jag shoppa loss på indiska och göra det till ett riktigt harem. Det som återstår då är är några välbygga, atletiska enucker och sköna damer i förföriska slöjor som serverar mig med vindruvor hela dagarna...

Fantisera går ju...

Snart så blir det lite tv-tittande. Ska faktist för en gångs skulle följa en hel film på tv. Jag ska verkligen försöka stå ut med reklamen. Det kan vara mysigt att se på fotsvamps och dålig andedräkts-reklam med. Man gör det till vad man vill...Eller?

Ooooohhhh summer-time soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback