Änglahår och bönder

Wiiii wiiii wiiii. Jag gillar inte copycats. Jag gillar inte att obetydliga människor ska börja "skriva som jag" och sno mina personliga uttryck. Oh lord, get your own kännetecken. Get a life to. You can never become me, but you can try untill you die. HEHE. Hursom...jag är inte bitter, vem sa det?

Just nu sitter jag där jag satt för fyra år sen. Tingsryd - hästriket. Som det kallas. Sveriges absoluta rövhål, fast med rätt charmiga bönder. Kokta potäter föredras framför rysk kaviar. Självklart. För dom då. Egentligen kan jag inte fatta att jag tillbringade en hel sommar här. Herregud. Jag börjar få panik redan. Jobbet gillar jag, det är helt okej att servera och se asläcker ut, hehe. Men hallå...INGET LIV HÄR. det är mer liv i en grotta i Afghanistan, that´s for sure. Får iallafall umgås lite lonely med mami, det är härligt.

Imorgon åker vi tillbaka till Kalmar. På tisdag (måndag kanske) åker jag tillbaka till Halmstad. Trots att jag har saknat alla mycket så får jag pretty much nog efter några dagar. Längtar till min lägenhet.På sätt och vis. Längtar inte till halmstad, bara min lägenhet. ANYWAY! Snart kommer Carin hit och jag vet att jag kommer garva hela dagen efter det. Damn it was a long time since i meet her. "Lola jag har klippt av mitt änglahår,äääähh jag fick nog"....ÄNGLAHÅR...höga tankar om sig själv? HAHHAHA, damn she´s COOL!

Oh längtar till fjollträsket och Längtar till falafel-landet. och längtar efter min egna lilla speciella biboo-falafel! Jag får stå ut lite till...

thats it. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback