Goo Ebba it´s your birthday

oh ih ah ah ah...oh oh oh ahhhh...! yeah, oh la la li li at the la la, to the li li and hit it! Shake it, break it, make it, give it to me.


Ehm...yeah just det. Halmstad imorgon. Miss my apartamento. Har haft det väldigt nice i kalmar. Blev dock ingen utgång och fest som jag trodde. Man börjar bli gammal och vänja sig vid lugnheten. JAG DÖR! det ska fan bli skärpning på den fronten fuckin´shit!

Så...jag har inte träffat mille en enda gång. married woman nu...då glömmer man bort att leva och att träffa dom som bryr sig om en, byt hey du är gay! hahaha. Jag har träffat jessy och vali. Konstigt, dessa människor umgicks man med 24/7, då menar jag verkligen NON-STOP, and now? shiieett girls. Vali is still cool, i like her. Rest of them, tofflar.

Ehm...sötnosen biboo kommer på tisdag. ouuufff...nice =) missed her. a lot. Då ska det ses på oprah & eckhart + film. Sen på torsdag ska stockholm få besök av mig, äntligen en smart, snygg, socialt begåvad och relativt trevlig människa som ska komma och förgylla deras vardag. LOSERS!! hehe. Och nu ska jag till Ebba and hug her. Happy birtdhay you cute little sweeeeeeetttt thing. Such a cutiepie! Love you all. peace.


dance and be happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback